poniedziałek, 16 maja 2016

1496/ Card-mapka...

Z pewnych względów biorę udział w zabawach w Art-Piaskownicy ;) Kolejna moja praca inspirowana mapką, to karteczka dla mamy. Wprawdzie ja już swojej mamy nie mam, oręduje za mną w niebie, ale tyle jest mam na świecie, wokół mnie, że karteczka znajdzie adresatkę. Wiem już nawet komu ją podaruję; komuś, kto jest w moich oczach cudowną Matką, przez duże "M", czwórki wspaniałych dzieciaczków <3 :))) Myślę, że moja mama, gdyby nawet żyła, nie miałaby nic przeciwko wyróżnieniu kogoś innego.


Prawdę mówiąc, pierwsze moje skojarzenie mapki, to okładka notesu. Ale już raz dałam plamę, nie doczytując wytycznych wyzwania, teraz tego nie zrobię, by DT nie pomyślało, że Je ignoruję ;)))
Może później, po skontaktowaniu się z przyszłą właścicielką?... Może będzie wolała notes?... :) 

http://art-piaskownica.blogspot.com/2016/05/cardmapka-maj-edycja-sponsorowana.html
Wasza Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...