piątek, 17 czerwca 2016

1523/ Czerwony, zielony i niebieski w podróży...

 ...te trzy kolory królują na mojej pracy przygotowanej na wyzwanie w Craft- Style ;)
jest to kartka nawiązująca jakby do mojej podróży :)))











http://craftstylepl.blogspot.com/2016/06/wyzwanie-24-czerwony-zielony-niebieski.html

Wasza Jadwiga
Ps. Kochani, wiele z was pyta o mój nowy adres... 
adresik do korespondencji pozostaje ten sam z poprzedniego miejsca zamieszkania; 
tam mieszka syn i nie ma powodu, by zmieniać pocztę i listonosza, którzy są już przyzwyczajeni do traktowania moich przesyłek i owych do mnie, z wielką delikatnością i życzliwością. Poza tym tam skrzynki listowe są pojemniejsze i niebo (europejskie), a tu mieszczą zaledwie najzwyklejszy list;
 tu jeszcze Europa nie dotarła :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...