środa, 22 czerwca 2016

1525/ Gra w kolory- kolory maja...

Wprawdzie maj już za nami, ale jego kolory można ocalić od zapomnienia, "uwiązując" je w swojej pracy. Na tę zabawę w Art-Piaskownicy wykonałam zakładkę do książki. Pomysł zakładki wziął się stąd, że poszukując elementów do wykonania pracy, wpadła mi "listewka" odkrojona zamierzchłymi czasy od kartonu, który sama zamalowałam plakatówkami na potrzeby skrapa. Z pozostałych części kartonu robiłam już zakładkę a także ATeCiaki. To już ostatni kawałek owego kartonu, wąski na tyle, by powstała z niego zakładka, jednak zbyt wąski, by go nie poszerzyć. Zrobiłam to za pomocą kolorowych pasków brystolu... Odcień niebieskiego koloru wpada nieco w turkus, zdecydowałam się więc na użycie tego kawałka, by już nie "tłukł się po kątach", a służył w dobrej sprawie ;) Praca ma elementy dziecięce, zgłaszam ją na zabawę w I like challenges: "Gra w kolory" (żółty, czerwony, niebieski (turkusowy))








http://art-piaskownica.blogspot.com/2016/05/kolory-maja.html

http://like-chellenges.blogspot.com/2016/06/wyzwanie-17.html

Wasza Jadwiga
Ps. kochani, wczoraj miałam problem z blogerem, wieczorem, z życzliwości Oli, miałam już wszystko przywrócone do porządku. Mam nadzieję, że taka, wywołująca stres i frustrację, "niespodzianka" już mnie nie spotka ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...