niedziela, 26 czerwca 2016

1529/ Horoskop, ląka + media...

Tajemniczy tytuł posta, jak tajemniczy tytuł wyzwania w Scrapki- Wyzwaniowo
Jako, że zegar od zawsze kojarzył się mi nie tylko z czasem, 
ale też ze znakami zodiaku, toteż leci na wyzwanie: "Horoskop" ;)
Nieco tajemniczości zodiakalnej dodają też pracy media; 
kółka i zawijaski, a także brokat sypki do paznokci...
Ale co tam, paznokcie nie paznokcie, błyszczy się 
(ja zresztą też po jego nakładaniu na pracę :p)
Maseczka- zawijaski to nic innego, jak pozostałość po wykrojeniu owych.
Kółka zrobione denkami filiżanek moczonych w kawie.
Skoro DT Scrapek dopuszcza dowolność form prac, 
to nie może być inaczej, jak okładka na kolejny album :)))
Poleci on do wyjątkowej osoby wybierającej się na urlop... <3
Całością albumu pochwalę się w jednym z kolejnych postów, po jego wykończeniu- 
-dziś tylko okładką, która jak nic, pasuje też na zabawę u Ewuni;
"Łąka + media".
A na swoją zabawę, zamiast tego, zrobię podobny ;)























http://scrapki-wyzwaniowo.blogspot.com/2016/06/june-challenge-horoscope-reveal1.html


wyzwanie #3

Wasza Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...