wtorek, 21 czerwca 2016

1524/ Piąta wymiana zakładkowa...

Kolejny miesiąc, kolejna zakładka na zabawę u Lidzi ;)
W tym miesiącu u Lidzi królować będą elfy, skrzaty, wróżki, syreny, magicy 
i postacie kojarzące się z magią i fantazją.
Na mojej zakładce wylądowały;
z jednej strony motyl z kluczem, z drugiej elf, który poniósł ją do Sary :) 





I druga strona zakładki ;)




A taka przyleciała do mnie od Ewuni :)))



...wraz z pocztówką ;)


...w kopercie z takim znaczkiem- pieczątką, na który mam już pomysł ;)


jakiś czas temu byłam poproszona o pomoc w formie podarowania swoich prac na aukcję, z której dochód miał być przeznaczony na rzecz dzieci ze szkoły w Komańczy. jakaż moja radość, gdy otrzymałam wczoraj przesyłkę, a w niej piękne podziękowanie- bezcenne ;)))



Wasza Jadwiga
Kochani, nie wiem, co się stało z moimi ustawieniami na blogu, bowiem dołączając dziś jedną z was do blogów obserwowanych na boczny pasek, po kliknięciu "zapisz" zniknęły mi wszystkie :((( Aż boję się robić cokolwiek z bocznymi banerkami, by nie poznikało wszystko. Obawiam się, że wraz z linkiem chwyciłam wirusa :(((  Nie wiem kiedy uporam się z przywróceniem tej opcji. Natomiast jeśli i mój blog zniknie niespodziewanie, to jesteście uprzedzeni :p mam jednak nadzieję, że do tego nie dojdzie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...