piątek, 25 listopada 2016

1634/ Wszystkie drogi prowadzą do...

...Granthamskiego raju, który niczym nie ustępuje "Hobby Craft" w Peterbourough.
I jak w tytule pisałam: wszystkie drogi prowadzą do owego...
 A oto i raj- zdjęć mało, bowiem chyba nie bardzo lubią jak się je strzela w sklepie :p
 I droga powrotna- daleko jest do sklepu od mieszkania córki- drugi koniec miasteczka ;)
W tle kościół Najświętszej Marii Panny Niepokalanej, zdaje się być czynny na telefon,
wciąż tam pusto, ciemno i zdaje się wiać chłodem...
Stoi po przeciwległej stronie rodzinnego domu Żelaznej Damy ;)
 Tu, w tym niebieskim domu mieszkała i wychowywała się Margaret Thatcher
A tu już uliczka przy której mieszka córka...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...