wtorek, 29 września 2015

1311/ Kocham jesień... ;)))

Wzięłam udział w karteczkowej zabawie z cytatem u Ewy z motywem jesieni.
Swoją poczyniłam na bazie grafiki  autorstwa Muhammad Asroel
z ulubionego kalendarza wydawnictwa AMUN: "Ustami i stopami malowane"
i załączonym do grafiki wierszem Hanny Zdzitowieckiej:

Gdzie ty jesteś, jesieni?
Tu jestem.
Z dębu strząsam dojrzale żołędzie,
Babim latem przystrajam gałęzie,
ptakom wskażę bezpieczne dróg szlaki,
jeża do snu utulę pod krzakiem.
Mgły wieczorem nad wodą rozłożę 
i przed zimą odejdę za morze.

Drogą losowania karteczkami wymieniłyśmy się z Terenią
z bloga: "Teresa i jej prace"
Oto one:
Moja









Oto kartka z kalendarza ze wspomnianą grafiką i wierszem ;)


I od Tereni... ;) -tu paczuszka w całości :))) - Dziękuję Tereniu <3
Was natomiast zapraszam do zapoznania się z pięknymi pracami Tereni:
http://tessart57.blogspot.com/ 

i piękna karteczka z równie piękną zakładką, która natychmiast ląduje w książce ;)


http://hubka38.blogspot.com/2015/09/zabawa-karteczkowa-z-cytatem-w.html


  Wasza Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...