wtorek, 10 sierpnia 2021

2596/ Sunny Village...

 Słoneczna wioska w tłumaczeniu nazwy kolekcji papierów od Scrap Boys. Do stworzenia boxa zainspirował mnie arkusz Free Samples z ostatniej dostawy/ niespodzianki i załączone boxy do samodzielnego złożenia. Zatem wyjęłam swoje narzędzia ogrodnicze, papiery owej kolekcji- Sunny Village, zakasałam rękawy i... przekopałam ogródek przydomowy, zważając na kwiaty i płotek 😄😅 Z ziemią trochę powalczyłam, ale myślę, że wyszła całkiem, całkiem 😉 A te wszystkie poczynania w ramach inspiracji w DT/ Scrap Boys 



























Jadwiga

3 komentarze:

  1. Usiadłam i nie mogę się napatrzeć na te cudne pudełko. Te wszystkie ozdoby. Super artystka z Ciebie. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczułam sielski klimat babcinego ogródka. Tworzysz magię, skarbie.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny box. I jak dużo w nim szczegółów. Coś pięknego. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3158/ Nowe początki...

  No to powolutku zaczynam cięcie. A zaczynam od Old Marina od ScrapBoys mini albumikiem. Wycinanie elementów poszło całkiem dobrze. Baza ...