środa, 3 kwietnia 2013

392/ Według mapki...

W Scrap-Ścinkach wyzwanie według mapki, któremu postanowiłam ponownie 
stawić czoła. Pracę wykonałam niemal całkowicie z recyklingu, 
używając do niej jako bazy głównej kartonika po brokacie w kleju.
Kwiatek zrobiłam z siateczki po cytrynach z babcinym guzikiem. 
Użyłam też sznurka pakowego oraz resztek babcinej koronki bawełnianej.
Tylko serwetka i zdjęcie pochodzą z papierów scrapbookingowych...
Oto efekt mojej wyobraźni na temat mapki nieco odwróconej...




6 komentarzy:

  1. Fajna karteczka z czego jest ten kwiatek?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe. Życzę powodzenia w wyzwaniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, kwiatek bardzo pomysłowy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna udana praca :) Brawo za recykling i za kwiatucha :) Dziękujemy za udział w ścinkowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca! Recykling pełną gębą można powiedzieć :) Świetny pomysł z kwiatkiem z siatki po cytrynach. Nie wpadłabym na to :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na scrap-ścinkach :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...