piątek, 24 czerwca 2022

2787/ 70 kartek na 70 urodziny...

Chciałam zacząć post od tzw. złotej myśli, czy okolicznościowego sowa; nic z tego. Nic nie przychodzi mi do głowy prócz jednego; odpowiedzi na znane przysłowie o dziecku i starości: "Na starość człowiek dziecinnieje". Nic z tych rzeczy, przynajmniej w moim przypadku; ja po prostu wciąż noszę w sobie wewnętrzne dziecko. I teraz, u progu siedemdziesiątki, coraz bardziej mam świadomość jego obecności. Czy się tego wstydzę? Absolutnie nie; jest mi z nim dobrze. Ba, powiem więcej: bardzo dobrze, fantastycznie, wręcz CUDOWNIE! 💖 To tak w wielkim skrócie o moim wnętrzu... A teraz prośba do zaglądających, szczególnie zaś tworzących papierzaste: moim marzeniem jest otrzymać siedemdziesiąt kartek na siedemdziesiąte urodziny. Przypadają w kwietniu przyszłego; 2023 roku.

70 kartek to takie spontaniczne marzenie, a pomimo wieku, mam "odwagę" zamarzyć sobie spędzenie czasu z kilkoma osobami; powiedzmy: po jednym weekendzie z każdą z Nich, by się nacieszyć Ich istnieniem/ obecnością 💖  

Ps. Kochani, i trochę mnie nie będzie, nadszedł dla mnie ten czas uganiania się za specjalistami i uświadamiania co niektórym, że dla mojego przypadku Cito, to ma być Cito, a nie luty, czy kwiecień przyszłego roku.  Trzymajcie zatem kciuki, by choć w połowie mi się to udało- tej "ważniejszej połowie". W środę udało mi się co nieco załatwić poza kolejką, nie jednak bez wsparcia Anioła w mojej walce o zdrowie. 😉 O gro jednak będę musiała sama uderzać tu i tam i ówdzie...

Buziaki Kochani 😘 trzymajcie się zdrowo i uważajcie na Siebie 😍😉

Jadwiga

17 komentarzy:

  1. Kochana moja, oczywiście, że mojej kartki nie może zabraknąć. Jesteś mi jak siostra.
    Mam nadzieję, że sprawy zdrowotne uda się załatwić pomyślnie.
    Tulam<3
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za wizyty i badania lekarskie.
    Też chciałabym zrobić dla Ciebie, moja młodsza scrapowa Koleżanko karteczkę:-)
    Cudownie jest mieć marzenia, pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zrobię i wyślę dla Ciebie kartkę urodzinową. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wyślę Ci kartkę z życzeniami, poproszę adres na maila daria.krys@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenia są piękne i trzeba śmiało je mieć :). Moja mamcia w marcu będzie miała okrągłe 70 lat i również ma na imię Jadwiga :)). Zatem z ogromną przyjemnością i ja dołączę się do spełnienia Twojego marzenia oraz podkradnę banerek do siebie na bloga :).
    Poproszę tylko o przesłanie adresu na maila, ponieważ nie wiem, gdzie wysyłać karteczkę :)
    handmadebyjustyna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością wyślę do ciebie kartkę. Też mam urodziny w kwietniu, więc nie zapomnę.;) Adres oczywiście możesz przesłać na maila: promyk2004@gmail.com. Pozdrawiam i życzę zdrowia!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością wyślę Ci karteczkę Jadziu. Poproszę adres na meila- zakletaigielka@gmail.com :)
    Pozdrawiam serdecznie. Monika.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyłączę się w próbie spełnienia marzenia. Napisałam e-mail :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasu jest dużo więc i ja z przyjemnością przygotuję karteczkę dla Ciebie Jadziu. Adres możesz przysłać na e-mail: zacisze.lenki@vp.pl Życzę Ci dużo zdrowia i żeby wszystko poukładało się po Twojej myśli.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jadziu ode mniej tez karteczki nie zabraknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Jadwigo 🙂
    Trafiłam do Ciebie z bloga Małgosi X, musiałam odwiedzić Szanowną Jubilatkę, marzycielkę. Nie znamy się blogowo ale i ja z wielką przyjemnością wykonam dla Ciebie karteczkę🥰
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jadziu, myślę, że wewnętrzne dziecko pozwala Ci z radością patrzeć na świat. Życzę Ci aby nigdy Cię ono nie opuściło. Postaram sie zrobić kartkę.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  14. Evelyn75.ek@gmail.com poproszę o adres z miłą chęcią pośle karteczkę Marzenia trzeba spełniać. Jetem troszkę młodsza ale mój mąż jest w podobnym wieku. Obracam się w taki towarzystwie i cieszę się , ze są osoby , które mają pasje i marzenia. Gdyż wiele osób myśli ze po 70 to już pilot i nic poza tym. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie i ja wyślę karteczkę wiec proszę o dane na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O akcji "70 kartek" dowiedziałam się niedawno, a także chciałabym dołączyć, mam nadzieję że nie jest za późno i jeśli wyślę jutro lub pojutrze kartka dojdzie na czas... :) czy mogłabym poprosić o adres na mgr.justyna@gmail.com ? :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3102/ Magiczny box Oskara...

  Oto box dla jednego z moich Wnuków; dla Oskara. Do jego stworzenia zainspirowały mnie zdjęcia, jakie podesłała mi Córka na WhatsApp'a....