niedziela, 29 września 2019

2195/ Craft Party...

Sobota upłynęła mi pod znakiem Poznańskich Craft Party.
Na Craft Party ozdobiłam robioną przeze mnie tytkę papierową,
stworzyłam magnes na lodówkę, dołożyłam co nieco ze słodyczy,
a ponad planowo, w tytce wylądował notes szyty przeze mnie...






Pokusiłam się na shaker boxa w magnesie...









I ów notes, który już dawno uszyty, oczekiwał na jakąś okazję lotu w świat 😉


Taka ciekawostka w porannym oczekiwaniu na pociąg do Poznania;
po prostu służba porządkowa 😀 
Zszedł schodami i po obejściu rewiru tymiż wrócił do góry,
zapominając, że ma skrzydła.






Kolejne już z okien InterCity w podróży 😉





I już okolice Poznańskiego dworca Głównego w oczekiwaniu na tramwaj





Taki tam...... drogowskaz po wyjściu z tramwaju 😃




Nie mogło się obyć bez Bab Kujawsko- Pomorskich 😀😉






A tak elegancko w toalecie jest co roku 😉



W oczekiwaniu na wymianę tytek...




A mnie się taka dostała od Krulika



W InterCity i przed Bydgoskim Dworcem Głównym po powrocie



Jadwiga

4 komentarze:

  1. O spotkaniu napiszę tylko, że zazdroszczę, ale wszędzie nie można być ;-)
    Świetne zdjęcia z dworca. Przyznam się ,że chwilkę szukałam tego strażnika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie wykorzystujesz czas Jadziu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! To ja dostałam tytkę od Ciebie, więc bardzo Ci dziękuję za wspaniałą, pięknie zapakowaną paczuszkę :) Magnesik jest fantastyczny, zresztą uwielbiam motyw łapaczy snów, jestem tym bardziej zachwycona, że trafiłam na prezent od Ciebie. Notes jest cudowny, na pewno go wykorzystam i to szybciutko. Jeszcze raz wielkie dziękuję. Zdjęcia zrobiłaś fantastyczne, pięknie wyglądacie. Ps gołąb jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3158/ Nowe początki...

  No to powolutku zaczynam cięcie. A zaczynam od Old Marina od ScrapBoys mini albumikiem. Wycinanie elementów poszło całkiem dobrze. Baza ...