niedziela, 8 grudnia 2019

2258/ W drodze na koncert...

Wybierając się do Filharmonii, nigdy nie mogę sobie odmówić poczynienia choćby kilku zdjęć w drodze z przystanku tramwajowego, czy autobusowego. Tym razem zdjęcia wieczorne, bowiem już od godziny szesnastej mamy wieczór- można by tak powiedzieć. Zatem kilka zdjęć z miejsc, które tak na prawdę znacie. Jednak zmieniają się one wraz z porami roku, czy dnia...














A tu już mamy świąteczne wnętrze gmachu Filharmonii






W drodze powrotnej; by zachwycić oczy...




Trochę tych Aniołów nawiedziło moje miasto 
Jadwiga

3 komentarze:

  1. Bo zdjęcia to fajan rzecz, miło sie je robi i zatrzymuje czas w obiektywie, a potem są świetną pamiątka na lata :) Śliczne zdjęcia Jadziu, piekne ozdoby na mieście, śliczny ten żyrandol a misio na hustawce wywołał usmiech na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i oddają klimat miejsca i pory dnia. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo klimatyczne zdjęcia, Jadziulku.
    Tulam<3

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3159/ Balkonowy news...

W tym roku mało czasu poświęciłam swojemu ogrodowi balkonowemu z powodów zdrowotnych. Teraz, gdy już nie planuję żadnych szpitalnych, tudzie...