czwartek, 20 maja 2021

2540/ Na Jej Święto...

 ...za ciosem... Skoro biurko zostało opanowane przez kwietniowe tajemnice, a u progu Dzień Matki, powstała kolejna DeeLka, na Jej Święto. Wprawdzie bez napisu, bo zapomniałam dokupić, będąc wczoraj w Lemoncraft, to musi tak zostać. Niezależnie od tego, sam fakt pamięci i wręczenia własnej pracy musi być miłe. Moja i Męża Mama orędują już za nami w niebie, niemniej pamięć zostaje... Kartek jednak nie dostaną, ale bukiety kwiatów 💝 A ta, dzisiejsza, zapewne wyląduje w pamiętniku z tekstem życzeń życia wiecznego i pamięci. Kartka z Lemonkowych papierów Grow old with me Kwiaty spod moich łapek odpowiednio cieniowane pod kolekcję.









 Jadwiga

1 komentarz:

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...