niedziela, 23 maja 2021

2543/Sewing Love na szpuli...

 Ówcześnie, a była to końcówka października 2018 roku, powstały wtedy dwie takie szpule, jedna na "Świąteczne Tekstylium, na drugą nie miałam pomysłu, choć zamiarów wiele... Aż do dzisiaj, kiedy zapomniana przypadkowo wpadła mi w ręce. Nie namyślając się chwyciłam za sznurek i co nieco okleiłam ją nim, dla polepszenia jej "wizerunku". Dalej już popłynęłam, mając do dyspozycji papiery wszelkiego regimentu, którymi mogę ozdobić szpulę. Pytanie tylko: które wybrać? 😌 I tu zagwostka, czy zalegające biurko tajemnice lutego z kuszącym moodboardem na karcie tajemniczego pudełka, czy pociąć do końca, do cna, resztę papierów Od Scrap Boys'ów: Sewing Love? I tak też zrobiłam; w ruch poszły papiery i elementy od Scrap Boys'ów.

















 Jadwiga

2 komentarze:

  1. Ile tam krawieckich elementów! Uwielbiam Twoją kreatywność Jadziulku.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Jadziu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...