sobota, 6 listopada 2021

2657/ Cotton Winter...

 Tymczasem to ostatni czekoladownik, bowiem realizuję potężny (jak na mnie) projekt, na który będę potrzebować sporo casu. Założyłam bowiem sobie, że tu nie będzie żadnego pośpiechu, by czegoś nie spaprać. Projekt chodził za mną od pewnego już czasu i śmiało mogę powiedzieć, że w końcu dojrzałam do niego. Ale nie o projekcie dzisiaj, tylko o bieżącej pracy stworzonej z jeszcze zeszłorocznej kolekcji świątecznej Scrap Boysów: Cotton Winter... I nie jest w ramach DT Poinsecje z wykrojników Lady-E Design Poinsettia & Winter Leawes Cutting Die na bazie czerwonego brystolu i flizeliny brokatowej.








Jadwiga

1 komentarz:

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3159/ Balkonowy news...

W tym roku mało czasu poświęciłam swojemu ogrodowi balkonowemu z powodów zdrowotnych. Teraz, gdy już nie planuję żadnych szpitalnych, tudzie...