środa, 14 grudnia 2022

2883/ Biało- czarne Boże Narodzenie...

 Prawdę mówiąc już od kilku lat chciałam zmierzyć się z biało- czarnymi odcieniami przy stworzeniu jakiejś pracy Bożonarodzeniowej. Były już u mnie czarno- białe papiery i były też z nich stworzone prace, ale zabrakło ówcześnie "odwagi"do stworzenia świątecznych prac. Może też i dlatego, że papiery w owym czasie wpadły w moje dłonie w innej porze roku, gdy nie myśli się o świętach. Z obserwacji Instagrama na dniach, można było zauważyć parę prac czarno- białych, wykonanych na Święta Bożego Narodzenia, toteż gdy wpadły mi w ręce papiery o tematyce świątecznej, nie zastanawiałam się, czy nie zabraknie mi "odwagi" do stworzenia owych. I tak na pierwszy, a jakże, rzut, poszedł album; nie ukrywam, że inspiracje do tego typu albumów, czerpię z tutorialów Celmy (a bloga Celmy znajdziecie na pasku bocznym, do śledzenia której zapraszam...). Mini album- 10 x 16 cm- posiada 6 kart/ kieszeni, na których pomieści się 50 zdjęć formatu 9 x 13 cm, zatem można by rzec: mini, ale pojemny 😀













Jadwiga

2 komentarze:

  1. Cudo, cudo, cudo! Ten album skradł moje serce absolutnie, Jadziulku. Podziwiam czarno-białe albumy; pamiętam jak te kilka lat temu, kiedy odkryłam Twojego bloga i kanał na Youtube, zachwycałam się tym albumem:
    https://www.youtube.com/watch?v=PlWx8BlnWP0
    Pamiętam jakby to było dzisiaj: spędziłam całą noc czytając Twojego całego bloga "od deski do deski", dobrze, że to były ferie zimowe i nie musiałam rano iść do pracy, to mogłam odespać:)
    Tulam
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko Jadziu !Wiedziałam że weżmiesz się za te papiery w pierwszej kolejności.Faktycznie trzeba mieć odwagę żeby tworzyć w takiej kolorystyce a przede wszystkim artystyczną wizję.
    Ale kto jak nie Ty !
    Uściski

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3118/ Hellerówka...

  Hellerówka to nic innego jak ogrodnictwo ze stworzonymi na terenie ogrodami różnych stron świata (po wpisaniu w wyszukiwarkę słowa: "...