sobota, 20 maja 2023

2976/ Mamie...

Z okazji Dnia Matki poczyniłam album, nad którym pracowałam od kilkunastu dni; tak:  kilkunastu. Wspomnę przy tym, że w tym roku firma Lemoncraft obchodzi swoje dziesięciolecie. Tak, tak, 10 lat produkcji wspaniałych papierów, które niepodzielnie przynosiły wielu z nas mnóstwo radości w ich ciachaniu 😊 Na tę okoliczność stworzyłam album z, właśnie, użyciem papierów kolekcji Mum's Love. Zapraszam też Was, jeśli macie jakiekolwiek Lemonkowe papiery, do stworzenia z nich pracy i podlinkowania do fanpage Lemoncraft Inspirations  a kto ma możliwość, niech tam udostępni swoją pracę z wspomnieniem, że: "polski producent papierów do scrapbookingu Lemoncraft , obchodzi w tym roku 10 urodziny i z tej okazji poczyniłam taką, a taką pracę..."- niech Ania się dowie, ilu z nas pracuje na Jej papierach- zapewniam, że będzie Jej miło.
























Jadwiga

5 komentarzy:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem, przepiękny album! Chętnie obejrzałam filmik, w którym pokazujesz wszystkie jego zakamarki.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Album wyjątkowy, skarbie. A Ty powinnaś być ambasadorską marki Lemoncraft.
    Tulam
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  3. Album obejrzałam najpierw na YT. Robi ekstra wrażenie.
    miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i subtelny album. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny album. Ja czasami mam problem żeby kartkę skleić, więc tym bardziej podziwiam tego typu prace. Mama na pewno będzie zachwycona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3119/ Muzeum Uchodźstwa...

  Jest taki budyneczek wciśnięty w zakątek Bydgoszczy, stojący z dala od ruchliwej ulicy, ale cieszący się zainteresowaniem turystów i miesz...