piątek, 29 marca 2013

384/ Wyzwanie kwiatowe...

Wyzwanie kwiatowe w Craftowym ogródku




7 komentarzy:

  1. Ta kartka jest przecudna! Kolory i kompozycja są bombowe, ale najbardziej urzekł mnie ptaszek, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka! Bardzo ładne kolory i kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka. Droga Jadziu, życzę Ci cudownych, spokojnych i radosnych Świąt. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i wśród przyjaciół
    oraz wesołego "Alleluja":)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta karteczka. dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappo i zalinkowanie produktów naszego sponsora;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka w moich ulubionych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna karteczka :) Wręcz taka dostojna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craftowego Ogródka i zapraszamy częściej!

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...