poniedziałek, 7 listopada 2016

1622/Album na wyzwanie...

Na blogu 123 scrapuj ty trwa wyzwanie "mini, mini",
na którą zostałam zaproszona przez Izę z "mojej wytwórczości"
Izo, dziękuję za zaproszenie; bawiłam się świetnie ;)
Do zabawy przystąpiłam z albumem, bowiem i tak je teraz tworzę.
A że praca ma zmieścić się w dłoni, nic to; już tworzyłam takie maleństwa,
mieszczące się w pudełko po zapałkach ;)
Dziś przychodzę z równie małym albumem; 3,5 x 4 cm.
Ma on 6 stron, a każda ma wejście na maleńki tag.
Okładka ozdobiona małymi kwiatuszkami i zawieszką- żelazkiem.
na "plecach" przymocowałam ćwiekami sklejeczkę z napisem "hand made".
A oto mój twór :)
 
 
 
Oczywiście banerek odwołujący do wyzwania, gdyby ktoś mial ochotę :)
http://123scrapujty.blogspot.co.uk/2016/11/wyzwanie90-mini-mini.html
 I pochwalę się jeszcze, co udało mi się dzisiaj kupić za niewielką kwotę,
o czym marzyłam od dawien dawna :p
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...