środa, 18 grudnia 2019

2260/ W drodze...

...na spotkanie.
Na spotkanie z Adamem Makowiczem...

https://pl.wikipedia.org/wiki/Adam_Makowicz

 Od chwili odebrania biletu z kasy, miałam sporo czasu, by pospacerować po parku Kochanowskiego, usytuowanego tuż obok Filharmonii. Można by rzec w zasadzie, że budynek Filharmonii stoi na terenie parku, bowiem nie dzieli je żadna ulica. Niemniej jednak, tak jedno, jak drugie, znajdują się na terenie najpiękniejszej dzielnicy miasta; Dzielnicy Muzycznej.











Zanim odebrałam bilet; ściemniło się, a księżyc powitał w pełni;
widać go gdzie nie gdzie zawieszonego nad dachami czy drzewami


















I jak przystało na Muzyczną Dzielnicę, plac zabaw, usytuowany w parku, 
musi mieć instrumenty ogólnie dostępne 








Tuż obok parku stoi też Bydgoski Teatr Polski,







W oczekiwaniu na pierwsze dźwięki


 Jadwiga

7 komentarzy:

  1. Muzyczna dzielnica jest wspaniała, Jadziulku. A w filharmonii powinnaś mieć lożę honorową jako wierny bywalec.
    Tulam<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, i tak czuję się wyjątkowo, pomimo pełnej sali, nieraz odnoszę wrażenie, że Artyści koncertują tylko dla mnie. Co do loży- lubię siedzieć od 18 rzędu w górę, bo tam mam oczy ponad głowami ;) Buziaczki Skarbie <3

      Usuń
  2. Ale ładne zdjęcia Jadziu, ten plac zabaw mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Twoją miłość do filharmonii, Jadziu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja miłość do muzyki i do miasta jest przepiękna...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wieczorowe kadry bydgoskie, wielce podziwiam u Ciebie to, jak kochasz swoje miasto, piękna sprawa. Pozdrawiam świątecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadziu ,świąteczne życzenia przesyłam

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3159/ Balkonowy news...

W tym roku mało czasu poświęciłam swojemu ogrodowi balkonowemu z powodów zdrowotnych. Teraz, gdy już nie planuję żadnych szpitalnych, tudzie...