poniedziałek, 11 stycznia 2021

2458/ Nie tylko...

 Taka spotkała mnie niespodzianka ze strony Eli z Kołderkowe Kwadraciki

Oto zawartość owej ;) 







 Elu  jeszcze raz serdecznie dziękuję za te dobra. Zmobilizowałaś mnie do tworzenia prac z udziałem Quillingu, zatem wylądują one na jednej z przyszłych prac.

Muszę się też pochwalić moim pierwszym w życiu wypiekiem chleba. Okazało się, że przepis wpisany do przepiśnika lata temu, okazał się rzeczywiście łatwy, szybki, ba, i przyjemny. Od Trzech Króli, do niedzieli, zdołałam upiec 3 chleby według poniższego przepisu (drugi i trzeci już z ziarnami). Następny będzie z dodatkiem bakalii...

 

Pierwszy wypiek bez dodatków...





 Na dowód, że chleb udany, filmik ;)

 

Tu drugi chlebek z dodatkiem ziaren...


I niedzielny chlebek z sezamem


Kolejny planuję z bakaliami, być może pokuszę się też na któryś z rzędu z dodatkiem ziół.

Ps. Wybaczcie, ale musiałam się pochwalić 

Jadwiga

2 komentarze:

  1. Jadziulku, chlebki wyglądają bardzo apetycznie. Szkoda, że nie mieszkam bliżej.
    Pięknie obdarowała Cię Ela. Teraz czekamy na Twoje quillingowe cuda.
    Tulam<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chlebek kusi :-)
    Ładny zestaw przydasi otrzymałaś
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...