sobota, 8 maja 2021

2533/ Inny niż wszystkie...

 Pamiętacie cykl moich sfadowbox'ów z recyklingu? Jeden z nich wyłożony trykotem; taki krawiecki. Jakiś czas potem Scrap Boys wydali kolekcję papierów Sewing Love nawiązującą do krawiectwa- "Szycie Miłości". I od tamtej pory męczyła mnie myśl, jak połączyć papiery z shadowbox'em. Przypadek sprawił, że dostałam powiadomienia o ruchu użytkowników pinteresta, w tym link do pewnego bloga, na którym krok po kroku jest pokazane jak stworzyć mini album harmonijkowy inaczej. I tu pojawiła się w głowie myśl, że skorzystam z tutorialu. Jednak, jako stronę frontową owego "tworu", wykorzystam ów shadowbox krawiecki. I tak powstał albumik inny niż wszystkie. Harmonijka jest zrobiona z jednego arkusza kolekcji Victorian Home, pasującego kolorem do shadowboxa










Zapraszam na filmik.


Jadwiga

2 komentarze:

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...