poniedziałek, 10 maja 2021

2534/ Męska rzecz...

 Męska kartka stworzona na Livie z Mariuszem. Nie tworzę zbyt często męskich kartek, ale jak jest taka okazja jak Live, to nie odpuszczam, bowiem męskie kartki nie są moją mocną stroną, a na takich "pokazach" można wiele podpatrzeć i się nauczyć. Kartkę przeznaczę na Urodziny mojego Brata, stąd 70-dziesiątka na niej. Wprawdzie to jeszcze 2 miesiące, ale czas bywa nieobliczalny i złośliwy, i może się okazać, że to już "jutro" 😀 Kartka powstała na bazie papierów z kolekcji Industrial Romance w połączeniu z Flowers Story na których to pracował Mariusz podczas Livu. Wprawdzie u mnie już reszteczki, bowiem papiery pocięłam w pień, ale i z tych końcówek coś tam jeszcze udało mi się sklecić 😉 A oto i owa...
















I takie dwa zdjęcia; jedno sprzed 2 dni, drugie sprzed wielu, wielu lat- tu zaszły zmiany 😃



Jadwiga

1 komentarz:

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...