wtorek, 11 maja 2021

2535/Balon...

 O stworzeniu balona marzyłam od miesięcy, jednak wciąż brakowało inspiracji. A marzył mi się w dowód wdzięczności dla Scrap Boys'ów za wyróżnianie mnie przy każdych nowych kolekcjach jakie wydają, a które trafiają do mnie... Ten jednak nie dla Nich, bowiem bardzo kobiecy, a to dlatego, że tworzony według tutorialu Emilii Lady E.  Bazą jest jeden z arkuszy z Lemonkowej kolekcji Elegance. Szablon na balon udostępniła Emilia w opisie filmiku z tutorialu. Kwiaty zrobiłam sama z foamiranu i sama też je cieniowałam odpowiednio pod kolekcję. I choć zajęło mi to ponad dzień, z efektu dopasowania do kolekcji jestem nieskromnie zadowolona. Kto mnie zna ten wie, że z brokatem jestem na bakier, a i chlapania nie są moją mocną stroną. Ta jednak praca jest schlapana i brokat się też posypał 😃 





















Jadwiga

1 komentarz:

  1. Takim pięknym balonem można polecieć wprost do krainy marzeń.
    Tulam<3

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...