sobota, 12 czerwca 2021

2558/ Taka sytuacja...

 Wybierając się do Empiku, mieszczącego się w galerii C.Ch. Auchan, po odbiór zamówienia, nie brałam pod uwagę wystawy... Co jakiś czas wystawiają jakieś antyki, tym razem bicycle na przestrzeni wieku... Do Auchan podjechałam autobusem, wracałam piechotą, bo... trudny miałam wybór, który dosiąść; bowiem akurat te, które mi się podobały najbardziej, to albo zajęty, albo z braku drabinki nie mogłam się wdrapać 😂😂😂 Zatem odpuściłam i porobiwszy kilka zdjęć ruszyłam w drogę powrotną i jak zwykle, autobus w kierunku domu pokazał mi zadek 😁 Ale nie narzekam; uwielbiam spacery- długie szczególnie- to po drodze kilka zdjęć ze spotkań z bujną o tej porze, naturą 😊😍 





























Jadwiga

3 komentarze:

  1. Super wystawa. Nieraz się zastanawiałam jak wsiadano na te wysokie bicykle. A zdjęcia jak zawsze zachwycają.
    Tulę, Jadziulku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystawa ciekawa ! A spacerek na łonie natury to samo zdrowie ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta wystawa! I jakie super fotki z dziś- pozdrtawiam!

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...