niedziela, 13 czerwca 2021

2559/ Póki można...

 Pogoda sprzyja długim spacerom i wręcz "wyciąga" człowieka z domu. Jest cudownie, szkoda tylko, że tu i ówdzie armia ludzi z kosiarkami strzyże wszystko do gołej ziemi, nie pozwalając tym samym odetchnąć ziemi od suszy 😒 Słaba wrażliwość tych, którzy wydają takie polecenia 😟 Nie mniej jednak, nie zniechęca to mnie od spacerów, choć chętnie bym warczała na mijanych kosiarzy (ale co oni za to mogą?) 














I kierowca z wielką wyobraźnią utrudniający przejście pieszym i na wózkach inwalidzkich. A przed chwilą widziałam Straż Miejską zakładającą blokadę, bo pojazd stał jednymi kołami na trawniku (skoszonym zresztą do żywego). Ale cóż...

Fioletowa akacja roztaczająca niesamowity zapach 😊







 Jadwiga

3 komentarze:

  1. Cudne są widoki natury. A w zderzeniu z ludzką bezmyślnością wydają się jeszcze piękniejsze. Ech, powinniśmy się uczyć od naszych "braci mniejszych".
    Tulam, skarbie<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spacer. Niestety ludzie co niektórzy myślą, że im wszystko wolno. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślenie u niektórych jest luksusem. Pozdrawiam Jadziu:-)

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...