czwartek, 24 czerwca 2021

2567/ Wyróżnienie...

 Bardzo często biorę udział w Livie na tworzenie papierzastych prac. Na Livie w ruch poszły Majowe tajemnice od Lemoncraft. Nie przywiązuję jednak uwagi do udziału w zabawach z nimi związanych. Tym razem jednak, za namową samej prowadzącej Liva, Asi Szulik: (https://www.facebook.com/watch/live/?v=276511237589009&ref=watch_permalink), wrzuciłam swoją pracę do zabawy, nie marząc nawet o wyróżnieniu. Jakim było moje zdziwienie, kiedy dostałam wiadomość o wygranej. Efektem przesyłka od Asi jako nagroda za niezwykłą kartkę (https://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/2021/06/2555-efekt-livu.html)





Niewątpliwie przy takim zapachu świeczki scrapowanie będzie miłe; powiem więcej: bardzo miłe

Zapraszam na ekscytujący filmik 


Jadwiga

1 komentarz:

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...