środa, 23 czerwca 2021

2566/ Z shakerbox'em...

 Co ja poradzę, że lubię shakerbox'y. Tworzę je samodzielnie, w żadnej mojej pracy nie ma gotowego. Tworzę je spontanicznie z tego,co pod ręką, lub tych "ubytków", które u większości lądują w śmieciach. Do dzisiejszej pracy użyłam dekielka od pojemniczka po surówce. Od początku swojej przygody ze scrapbookingiem tworzyłam swoje prace z użyciem recyklingu. Taka twórczość sprawia niewątpliwą satysfakcję. W każdej mojej pracy można znaleźć drobiazg, po który schyliłam się, by ustrzec przed zagładą 😊 Dzisiejsza moja praca stworzona jako inspiracja dla Scrap Boys w ramach DT. Użyłam do niej jednej z najnowszych kolekcji papierów Flower Dreams. Pomysł na shakera zrodził się spontanicznie, gdy w jednym z tych tanich sklepów (wszystko po 1.50zł) trafiłam na cekiny w pastelowych odcieniach; i już wiedziałam, do której z kolekcji je wykorzystam. 









A to ów pojemniczek i dekielek
 

Zapraszam na krótki filmik.
 

Jadwiga

1 komentarz:

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...