wtorek, 29 czerwca 2021

2571/ Sewing Love w albumie...

 To moja kolejna inspiracja dla Scrap Boys w ramach DT. Wykonałam album z mojej ulubionej kolekcji Sewing Love od Scrap Boys. Album sześciostronicowy z kieszeniami na dodatkowe, dwuskrzydłowe karty na zdjęcia lub zapiski. Jedna strona kart ozdabiana elementami do samodzielnego wycinania z owej kolekcji. Grzbiet okleiłam ozdobnąkoronką pasmanteryjną i dodałam zawieszki mocując na spinaczu. Jest to mój kolejny album z tych papierów, bo takie właśnie zastosowanie dla nich najbardziej mi pasuje.




























Zapraszam na filmik


 Jadwiga

2 komentarze:

  1. Kochana, kolejny cud nad cudami.
    Tulam<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny album Jadziu, bardzo kobiecy! Przesyłam serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...