piątek, 15 października 2021

2637/ W towarzystwie...

 Po zamianie na większy art- room, zdjęcia prac robię w drzwiach balkonowych; jest więcej światła dziennego. Dzięki temu mam świetny punkt obserwacyjny odwiedzającego mnie ptactwa. Nie ukrywam, że zwabiłam je karmnikiem wypełnionym po brzegi ziarnem. Ale też i mi przynoszą radość... Na zdjęciu widać jak wyczekują na swoją kolej według hierarchii prawdopodobnie... Ale zacznę od kartki, która powstała spontanicznie, z tego, co pod ręką, a powstała z arkusza z kolekcji Sentimental od Lemoncraft.







Aaaa...moim ptaszkom kupiłam tuję (docelowo jeszcze ze dwie dokupię), by osłonić je od zacinającego deszczu, czy wiatru, bo na 6 piętrze wszystko jest możliwe. Dzięki też temu, gapy gniazdujące pod dachem, nie zlatują na podłogę balkonu, przeganiając te mniejsze od siebie... 

Jadwiga

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i romantyczna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka jak marzenie, Jadziulku.
    Wszystkiego najlepszego z okazji Imienin, kochana, a prezencik zakup sobie sama (zajrzyj na konto:)
    Tulam<3

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3158/ Nowe początki...

  No to powolutku zaczynam cięcie. A zaczynam od Old Marina od ScrapBoys mini albumikiem. Wycinanie elementów poszło całkiem dobrze. Baza ...