sobota, 23 października 2021

2645/ ATC...

 Kolejne ATC na wymianę, choć tym razem niestety, moja para wymiankowa zamilkła po otrzymaniu przesyłki ode mnie. Przykra rzecz, bowiem jak widzę, zapisuje się do kolejnych wymianek, nie realizując swoich zobowiązań z tym związanych. 😡 W tym wypadku nie mogę się pochwalić otrzymanym ATeCiakiem jedynie swoimi. 😢





Jadwiga

Edit: Po zgłoszeniu do adminki grupy ateciakowej, odezwała się pani do mnie obiecując, że przyśle mi te ATC z wymiany i coś tam jeszcze w ramach przeprosin. Niemniej jednak i tak "kwasy" się wylały i nic nie ucieszy, a ATC?... Cóż, za ATC

1 komentarz:

  1. Bardzo mi się podobają. I szkoda, że nie wszyscy poważnie traktują wymianki.
    Tulam<3

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3158/ Nowe początki...

  No to powolutku zaczynam cięcie. A zaczynam od Old Marina od ScrapBoys mini albumikiem. Wycinanie elementów poszło całkiem dobrze. Baza ...