czwartek, 2 grudnia 2021

2666/ Japońska piękność w pudełku...

 Poczyniłam kartkę z kolekcji Japanese Beauty od Scrap Boys w ramach DT w kwadracie 15x15 cm, a dopiero później zakupiłam pudełka do samodzielnego złożenia, co okazało się małym błędem, bowiem kartka wchodzi akurat, nie mając niemal żadnego najmniejszego luzu. Teraz żeby nie wyciągać jej za wstążki będące ozdobą projektu kartki, wsunęłam pod nią dodatkowy pasek szerszej wstążki, by można było delikatnie wyjąć kartkę z pudełka. Zatem bazy na kolejne kartki, których mam już trochę przygotowanych, będę musiała przyciąć, co zwiąże się ze zwężaniem wzorów... Pudełko dodatkowo okleiłam papierem bazowym, którego precyzyjne przycięcie zajęło mi trochę czasu. Będę musiała przyzwyczaić się do mniejszego formatu, bo już nie bardzo panuję nad dokładnością przy samodzielnym tworzeniu pudełek. Ale dość utyskania; "przedstawiam" Wam japońską piękność w innej odsłonie niż poprzednia w ramce...










Jadwiga

1 komentarz:

  1. Pięknie się odnalazłaś w tych japońskich klimatach, Jadziulku.
    Tulam<3

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3107/ W ciszy poranka...

Godzina 4:14. Tworzę posta w ciszy poranka, jedynie tu i ówdzie powietrze przeszywa trel ptactwa budzącego się ze snu... Stworzony dawno,...