środa, 11 maja 2022

2755/ Kwiaty...

 Mam nadzieję, że nie zanudzam Was swoimi kwiatami. Co ja jednak na to poradzę, że coraz bardziej jestem z siebie dumna, zważywszy fakt, że jeszcze rok temu unikałam ich tworzenia jak ognia... Dzisiaj zatem kolejna mała ich partia; mała, bowiem tworzę je pod kolekcję, czy konkretną kartkę. Tak też miało być i tym razem, ale pod wpływem ciepła żelazka barwienia jakby wyblakły. Do tych kwiatów barwiłam blado- łososiowy foamiran i być może dlatego się tak stało. Zatem wykorzystam je do innej pracy, a do kartki, która oczekuje już na biurku, dam kwiaty kupne, których kolor będzie bardziej pasować do papierów. Tymczasem zapraszam do podziwiania (lub nie 😉) kwiatów najnowszego chowu z wykrojników od Lady-E Design Flower 004








Jadwiga

2 komentarze:

  1. Kwiaty tworzysz fantastyczne! Jak najbardziej wartę pochwalania się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne! Nigdy się nie znudzą.
    Tulam<3

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3119/ Muzeum Uchodźstwa...

  Jest taki budyneczek wciśnięty w zakątek Bydgoszczy, stojący z dala od ruchliwej ulicy, ale cieszący się zainteresowaniem turystów i miesz...