środa, 6 lipca 2022

2792/ Niemal bliźniacze...

Kartki stworzone już jakiś czas temu, ale brak czasu na pisanie postów powoduje opóźnienie w ich publikacji. Zatem nocną porą, kiedy białe jeszcze noce nie pozwalają wcześnie zasnąć, tworzę posty z zaległości- a jest ich trochę i planuję ich publikację, bo inaczej się nie da. Co można robić na livie z tworzenia kartek? Tworzyć kartki- to jakby oczywiste. Można też z braku odpowiednich papierów wycinać elementy z innych kolekcji. Ale także można, z braku odpowiednich papierów tworzyć kartki z innych kolekcji. Ja poszłam o dwa kroki dalej;po pierwsze inna kolekcja;po drugie zupełnie niepodobny układ elementów i dodatków... Ot tak, lubię podglądać lajfy, a jak nie mam możliwości wspólnego tworzenia, tworzę po swojemu. I tak podczas lajfu z Mariuszem z tworzenia trzech kartek, u mnie powstały dwie bliźniacze chłopięce.











Jadwiga

3 komentarze:

  1. Przeurocze karteczki w sam raz dla małego chłopca.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne karteczki, bardzo radosne. Podoba mi się ten dodatek zwierząt, bo są niesamowicie urocze, bardzo piękne prace, nic tylko się uśmiechać. Pozdrawiam serdecznie. :)))

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3106/ Z marszu...

  Kolejny balon poszedł w obroty i kolejny zachwycił wszystkich obecnych i przypadkowe osoby 😍😊 Jadwiga