piątek, 9 sierpnia 2013

502/ Boskie storczyki...

Mam ich pięć, a właściwie sześć, z tym, że jeden "odpoczywa",
a na dodatek niechcący ukruszyłam jemu jeden pęd :(
Pozostałe mają się dobrze- dwa z nich wciąż wypuszczają
nowe pączki. Trzy już powoli tracą kwiaty.
Jakby nie patrzeć, wciąż któryś z nich kwitnie i jeszcze w zasadzie 
nie było tak, by żaden nie miał kwiatów w tym samym czasie.
Tak więc cieszę się ich widokiem okrągły rok :)
Niesamowite jest to, że zawsze któryś z nich kwitnie
w okresie Bożego Narodzenia :)








I anioły wśród storczyków: 
jeden szklany- pamiątkowy ze ślubu, drugi od dzieci...
-...to chyba najlepsze dla nich miejsce :)


27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Elu- Twój też taki jest, a jeśli nie, to niebawem będzie ;)

      Usuń
  2. Kobieto nie wiesz co piszesz, nie wiesz co pokazujesz...Ja kocham storczyki i prawie wszystko oddam za jie.Ja w domu mam jakies....12..część kwitnie, część odpoczywa, nie raz pisałam o nich na moim blogu.Zazwyczaj kupuję takie powyprzedażowe...i ratuję...a gdy zakwitną to jestem przeszczęśliwa.Przecudnie Kwitną te Twoje cuda, piękne kolory, śliczne kwiaty.....Podziwiam......ipozdrawiam Cię Jadziu:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za nie, miało być.Masz tam taki okaz który bardzo mi się podoba i od dłuższego czasu polujęna niego.:)))

      Usuń
    2. Dziewczyny wywołały tema na Fb i postanowiłam utworzyć post o nich :) Ja też kupuję jak przeceniają ze względu na przekwitanie (właśnie teraz jest ten okres). Mam też dwa od bliskich- . Dwa wypuściły mi po trzecim pędzie, byłam przeszczęśliwa- otoczenie nie chciało wierzyć :) Mam zamówiony w kolorze śliwkowo- wiśniowym- przecudowny widok... będę czekać choćby i rok ;)
      A który się Tobie podoba?- Ten herbaciany? ;)

      Usuń
    3. Ojej...śliwkowo wiśniowy, super:)))a póki co ja wzdycham do Twojego herbacianego :))))Cudny, moje marzenie mieć takiego.....póki co nie spełnione....:(

      Usuń
  3. Storczyki piękne. Cały stolik wygląda fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) To jedyne kwiaty jakie mam w domu. Wszystkie mi powymierały jak zachorowałam na raka. Potem długo, długo nie mogłam wyhodować sobie żadnego, aż od jakichś 2 lat, gdy dostałam pierwszego storczyka, adoptują się u mnie, co mnie cieszy ;)

      Usuń
  4. piękny zestaw... ja nie mam jeszcze żadnego storczyka, ale kiedyś może będę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję kupić sobie nawet z przeceny, choćby bez kwiatów, ale z zielonym pędem- będzie cieszyć za każdym razem, gdy zakwitnie ;)

      Usuń
  5. naprawdę imponująca kolekcja, piękne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Storczyki - uwielbiam!:) Twoje są cudne! Ja byłam przeszczęśliwa, kiedy jeden z moich wypuścił szczepkę, która zaklimatyzowała się w osobnej doniczce i teraz puszcza swoje pierwsze pąki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! Super! Powiadasz w osobnej doniczce?... Musiałaś być zaskoczona- storczyki bowiem są nieprzewidywalne. Moja Mama kiedyś zasuszyła, bo myślała, że tak się robi na zimę, bratowa wzięła do siebie i w ciągu 3 miesięcy odżył- nie chciałam wierzyć...

      Usuń
    2. A wiesz dlaczego:))), dlatego, że miał przerwę, tzw spoczynek :))), wtedy trzeba go przesadzić i czekać. Jeśli ma zdrowe korzenie to....będzie rósł.:)))

      Usuń
    3. Nitki....gratuluję, ja mam 3 maluchy w osobnych doniczkach i pięknie kwitnie..jeden:)))

      Usuń
    4. A poza tym moja bratowa ma wielkie serce do kwiatów- potrafi płakać nad nimi- po prostu je kocha :)

      Usuń
  7. Do niedawna storczyki kwitły u mnie jak szalone, od roku, coś marnieją i nie wiem jaki jest powód. za to anioły mają się dobrze.Twoje storczyki piękne- pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu- Misiówa i Spółka pisze tu o przesadzeniu i cierpliwym czekaniu- może to właśnie ich spoczynek?... Spróbuj ;)

      Usuń
    2. Gdyby ktoś chciał się poradzić czy coś dopytać, to służę radą. Mail mój na blogu.Pozdrawiam :))

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. A ja Jadziu nadal się zachwycam, wpatruję i wzdycham i podziwiam..Twoje piękne storczyki.Przecudowne, zwłaszcza ten jeden:)))

      Usuń
    2. Dzisiaj byłam w Auchanie- stoją tam herbaciane po 34 zł. Jak masz w pobliżu to zajrzyj. A przyjaciółka mi tu podpowiada, że w Cauflandzie też są, ale mniejsze po 20 zł.

      Usuń
    3. Byłam dziś, niestety u mnie brak herbacianych,a reszta marniutkie....:(((

      Usuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...