poniedziałek, 1 sierpnia 2022

2804/ Balkonowy ogródek # 2...

 Coraz bardziej cieszy mnie mój balkonowy ogródek. Doszło parę kwiatów kwitnących, i też mięta cytrynowa oraz krzew Mojżesza, a te, które pierwsze przywędrowały, przesadziłam z pomocą przyjaciółki, Jej rękoma i teraz odwdzięczają się wzrostem. Kwiaty wabią miodozbieraczy, co mnie cieszy. Mam już sporo pomidorków i będzie wyżerka...




A to ciekawe! Paciorecznik (kanna) zawiązał owocniki, czyli torebki nasienne











Z ostatniej chwili; przywędrowała "długowłosa" dichondria cudownie przypruszona siwizną. Teraz szukam dla niej odpowiedniego miejsca wśród pozostałych, by nie przeszkadzały sobie wzajemnie.
 

Jadwiga

2 komentarze:

  1. Aż chciałoby się znaleźć na tym balkoniku.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykle cieszy mnie fakt, że nawet na balkonach robi się kolorowo, zawsze to jakaś namiastka ogrodu, własnych warzyw, kwiatów :D

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3112/ Sarbinowskie atrakcje i zachody słońca...

  Zachody słońca nad morzem potrafię być spektakularne... Warto było czekać na ten moment...  I najciekawsza atrakcja, "kolejki" d...