piątek, 9 września 2022

2817/ Dla niej i dla niego...

 Mam takie tyły w publikowaniu prac, ba, w ich foceniu, że co niektóre posty będę pokazywać po dwie, szczególnie zaś te bliźniacze, czy podobne. Tu akurat odwrócone, niczym bliźniacze właśnie. 

Pierwszy projekt przewidywał stworzenie jednej ramki dla ich dwojga. Tej ramki, która posłużyła później za tło do robienia zdjęć kartek. Kiedy jednak zrobiłam symulację tego pomysłu, nie spełniał moich oczekiwań; wciąż mi czegoś albo za mało, albo nazbyt dużo było. Zrezygnowałam zatem z ramki i stworzyłam dwie osobne prace/ kartki. Na bazę dla owych wybrałam kolekcję papierów od Lemoncraft: "Ladies" oraz "Ladies and Gentelmen" do samodzielnego wycinania. A ramka? Ramkę też wykorzystałam, ale o niej nieco później. Kwiaty własnego chowu z wykrojników od Lady-E Design: Flower 001.

Dla Niej...







Dla Niego; a że mężczyźni też lubią kwiaty, to ich Mu nie żałowałam








Jadwiga

1 komentarz:

  1. Cudne! Bardzo lubię połączenie ciepłego brązu i niebieskości, a kwiaty jak zawsze podziwiam.
    <3

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3118/ Hellerówka...

  Hellerówka to nic innego jak ogrodnictwo ze stworzonymi na terenie ogrodami różnych stron świata (po wpisaniu w wyszukiwarkę słowa: "...