środa, 21 września 2022

2826/ Zakątki...

 Kilka zakątków Bydgoszczy, które niezmiennie mnie zachwycają.Tylko kilka, by Was nie zasypywać zdjęciami w jednym poście. Szczególnie zaś na uwagę zasługuje zabytkowa winda w kamienicy usytuowanej w ścisłym centrum miasta. Przy okazji zwiedzania miasta w ramach Turystyka bez Filtrów, nie mogłam sobie odmówić przejażdżki ową. Pierwsze zdjęcie z okna klatki schodowej owej kamienicy




Lustrzana brama- wyłożona tysiącem kawałków luster... I co nieco o twórczyni owej, kontrowersyjnej artystce Joannie Rajkowskiej

Piękna kamienna pergola z ulicy Krakowskiej prowadzi nad Brdę



Kamienica przy Floriana 22 i napis Julius Jacoby. Naszukałam się i jest nieco wiadomości


Jadwiga

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię wyszukiwać ciekawe zakątki. Bardzo ładne miejsca, taki z duszą. Widzę na wideo super windy piękną kobietę o niezwykle czarującym uśmiechu. :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwe perełki, a taką windą sama bym się chętnie przejechała.
    Tulam<3

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3108/ Świąteczna babeczka...

  To chyba końcówka stycznia była, jak ją "piekłam", ale niestety "zabrakło" czasu na obfocenie jej jak i paru jeszcze i...