poniedziałek, 26 września 2022

2828/ Jak co roku...

 To już sześćdziesiąty bydgoski festiwal muzyczny, choć dopiero od paru lat biorę w nim udział. Z roku na rok, jednak, wydają mi się one coraz ciekawsze. W tym roku natomiast, wykupiłam sobie karnet (czyt: bilety na wszystkie koncerty) na cały festiwal trwający od 16.09 do 07.10.2022r. Oczywiście nie odbywają się codziennie; jest ich dziesięć. Wydaje się, że jestem na półmetku, bowiem jeszcze kilka przede mną... Zarzucam parę zdjątek... (zdjęcia folderów pobrałam ze strony FP).

 

















Jadwiga

1 komentarz:

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3105/ Balon...

  Balon powstał w ramach szpitalnej terapii zajęciowej. Gotowy balon ozdobiłam tym, co było dostępne w zasobach komórki terapeutycznej. Zate...