poniedziałek, 30 stycznia 2023

2911/ Zakupy...

 Nie wiem, o czym teraz w postach mam sięchwalić, zatem zacznę od kreatywnych zakupów u ScrapKate a na koniec o inych.


Te tekturkowe elementy niewątpliwie wylądują w moich "śmieciuchach", jak i poniższe elementy 😍


Bloczki papierów wykorzystam na stworzenie mini albumów 📓





Z myślą o art- journal musiałam (może niekoniecznie), ale... kupić przyrządzik do tworzenia kopert. Teraz będę mogła tworzyć koperty różnego regimentu. A tak w ogóle, to teraz będę mogła je robić pod kartki z wysokimi bokami 😀

No i oczywiście nie mogłam odmówić sobie zakupu roślin (znaczy się cebulki i korzonki) do mojego balkonowego ogródka, które już od marca będę mogła wysadzić do doniczek. 😍



Jadwiga

3 komentarze:

  1. Już nie mogę doczekać się piękności, jakie z nich stworzysz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak udane zakupy. Powodzenia w tworzeniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale będzie się działo twórczo i scrapowo.
    Tulam❤️😘
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3106/ Z marszu...

  Kolejny balon poszedł w obroty i kolejny zachwycił wszystkich obecnych i przypadkowe osoby 😍😊 Jadwiga