środa, 1 lutego 2023

2913/ Wspomnienia...

 Najpiękniej je "udokumentować" z kolekcją papierów od Lemoncraft "Memories. I tak powstała kartka z shakerem, którą równie dobrze można wykorzystać jako kartę albumową, i kto wie, czy tak nie zrobię. Nazbierało mi się ich spora ilość, a że nie przewiduję zbytu na większość z nich, zatem wykorzystam je jako strony albumów. Albumy przynajmniej mają większe zainteresowanie- nawet z mojej strony 😉 Kwiaty własnego chowu z wykrojników od Lady-E Design







Jadwiga

4 komentarze:

  1. Ja wszystkie Twoje kartki kocham.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kartka Jadziu, niesamowity efekt. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kartki z shakerem, Twoja wyszła przepięknie. Doskonale wykorzystane papiery!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3113/ Willa Babci Maliny...

  Na koniec cyklu nadmorskiego co nieco zdjęć Willi Babci Maliny , w której zatrzymaliśmy się na trochę... Jadwiga