piątek, 10 lutego 2023

2916/ Mini album Vintage...

 Kolekcja Vintage Craft od Zoju Design ze sklepiku Kasi Gruszy Kupując kolekcję wiedziałam już pod jaki projekt- od dawna bowiem miałam stworzonego Bazylego "inaczej". Bazyli owinięty tapetą o pięknym, vintagowym wzorze. Okazało się jednak, że jeden bloczek dla niego to nazbyt mało, zatem improwizowałam z makulaturą. O co chodzi z tą makulaturą, dowiecie się ze zdjęć i filmiku...























I nie do końca jestem z niego zadowolona; i nie chodzi o jego wykonanie, czy pomysł, ale o jakość craft-papieru, z którego wykonałam wszystkie karty albumu. 😠 Okazał się być bardzo kruchy i w miejscach zagięć łamie się co nie wróży albumowi długiego życia. 😕 Zatem idzie na półkę między inne albumy, tylko jako zbieracz kurzu. Szkoda mojej pracy i ciekawych papierów od Kasi 😟

Jadwiga

2 komentarze:

  1. Skarbie, świetny album, taki właśnie w Twoim stylu. Szkoda, że ten papier okazał się nietrwały.
    Tulam<3
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3118/ Hellerówka...

  Hellerówka to nic innego jak ogrodnictwo ze stworzonymi na terenie ogrodami różnych stron świata (po wpisaniu w wyszukiwarkę słowa: "...