sobota, 11 marca 2023

2935/ W czarnym pudełku...

 Owo czarne pudełko jest upolowane z odzysku i to akurat w czasie, kiedy tworzyłam kartki warsztatowe. Moja pierwsza myśl, kiedy stało się moją własnością, było, popełnić kartkę z kolekcji Japanese Beauty do tego pudełka właśnie, i owo okleić pozostałymi skrawkami kolekcji. Dokładnie; pozostałymi resztkami, bowiem tą kolekcję wycięłam w pień. Układ elementów na tej kartce jest całkiem podobny do tego na warsztatowej kartce. Jednak postać Japonki inna i inny format kartki, zmienia ogólny widok. 😄 A oto i moja inspiracja na wykorzystanie recyklingu 😉









Jadwiga

2 komentarze:

  1. Przepiękne pudełko. Brawo za wykorzystanie elementów kolekcji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny japoński klimat, a pudełko idealnie pasuje do tej kartki, Jadziulku.
    Tulam<3

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3110/ Wiszące rzeźby...

  Wokół Wyspy Młyńskiej zawisło kilka wiszących rzeźb Jerzego Kędziory. Jadwiga