niedziela, 12 marca 2023

2936/ siódma z dwunastu...

 Musiałam się sprężyć, bowiem dziewczyny, które też wykupiły kartkowe warsztaty u Chłopaków, pochwaliły się wszystkimi wykonanymi kartkami. A ja w połowie drogi, czyli; daleko w lesie 🌲🌲🌲 Zatem siódma i ósma tuż po piątej i szóstej, bez dodatkowego tworzenia innych prac. Zostaną mi jeszcze cztery do wykonania, ale ile to potrwa, zostawię losowi 😉 A ta praca całkowicie zmieniona- nie kartka a tamborek z udziałem kolekcji Sewing Love, który chodził za mną do tej kolekcji. Swojego czasu wykonałam albumy: TU, TU, TU, szpulę i aż się prosiło o tamborek. W tej pracy jedynie manekin jest Mariuszowy, według Jego pomysłu, reszta to spontaniczny układ wyciętych elementów. Na tamborek naciągnęłam niezawodny element; serwetkę szydełkową, i znów potraktowaną herbatą. Notabene; na takowe serwetki poluję w ciucholandach. 😀








Jadwiga

3 komentarze:

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3118/ Hellerówka...

  Hellerówka to nic innego jak ogrodnictwo ze stworzonymi na terenie ogrodami różnych stron świata (po wpisaniu w wyszukiwarkę słowa: "...