niedziela, 19 marca 2023

2943/ Europejski dzień mózgu...

 Rejestrując się już jakiś czas temu na warsztaty odbywające się w Młynach Rothera, Niesłyszalna muzyka fal mózgowych", nie miałam pojęcia, że trafię na "obchody" Europejskiego Dnia Mózgu, który powołano w 1998 roku (pod linkiem banerki dla tego dnia) Dopiero po powrocie z owych, gdy wkładałam bilet wstępu do kalendarza, w jego dacie przeczytałam o tym. Cóż to takiego: cytat: "Europejski Dzień Mózgu – 18 marca – ma na celu przypominać o wpływie stylu życia na funkcjonowanie naszego organizmu. Duże znaczenie odgrywa właściwe odżywianie, które jest istotne dla prawidłowego funkcjonowania całego organizmu człowieka, a zwłaszcza dla mózgu." 

Rozpisują się też o tej metodzie Bydgoskie media

 
 
 

A w kalendarzu pod tą datą, taka sentencja

(Ps. zdjęcia, prócz kalendarzowej strony, są pobrane ze stron internetowych, odnoszących się do Europejskiego Dnia Mózgu)

Jadwiga

1 komentarz:

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3118/ Hellerówka...

  Hellerówka to nic innego jak ogrodnictwo ze stworzonymi na terenie ogrodami różnych stron świata (po wpisaniu w wyszukiwarkę słowa: "...