środa, 19 lutego 2014

779/ Lift pracy Olgi...

U Groszka w ramach zabawy w liftowanie kolejna propozycja- liftujemy pracę Olgi Heldwein.
Przyznam, że wysokie progi, jak na moje nogi, ale postanowiłam zmierzyć się z tym zadaniem z udziałem zestawu: "Tylko mnie kochaj", który uważałam za najbardziej odpowiedni do tej pracy :)
Wykorzystałam też napis z marginesu papierów- ich nazwę... ;)

Papierki przecudowne i zapewne będą mi one częściej towarzyszyć w moich pracach ;)
A oto piękna praca Olgi, do zmierzenia się z którą namawiam- jest to wspaniałe doświadczenie,
któremu i ja nie mogłam się oprzeć ;)

http://olga-heldwein.blogspot.com/2013/06/i-znowu-motyle.html

CARDLIFT 2014

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiane ciepłe słowa w komentarzach ;)
Życzę wspaniałej środy
Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3161/ Jesień w Ogrodzie Botanicznym...

To jeden z wielu dni, kiedy poranki otulone są gęstą mgłą. Uwielbiam taką jesień; jawi się jako dojrzała, dostojna. Takie dni wzbudzają we m...