środa, 19 lutego 2014

778/ Tylko mnie kochaj...

Mapka wyzwaniowa z portalu sklepu craft4you inspirowała mnie do wykonania kartki. Tytuł posta tylko dlatego, że nie umiałam wymyślić innego,jak nazwa papierów, których użyłam jako bazy. Prawda, że są piękne?... Żal mi było je pociąć, ale ciekawość wyglądu kartek z ich użyciem wzięła górę :)


 Piękna grafika (wynik którejś z wymianek), serducho (wynik polowania na Biedronkę), kryształki (wynik odwiedzin w ciucholandzie), to elementy, które świetnie się ze sobą skomponowały, nie wspominając o kwiatkach i listkach :)
Chętni do zmierzenia się z tym wyzwaniem niech zajrzą na: craft4you

http://craft4youpl.blogspot.com/2013/02/dla-ciebie-kartka-wg-mapki-inspiracja.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3161/ Jesień w Ogrodzie Botanicznym...

To jeden z wielu dni, kiedy poranki otulone są gęstą mgłą. Uwielbiam taką jesień; jawi się jako dojrzała, dostojna. Takie dni wzbudzają we m...