czwartek, 20 lutego 2014

782/ Mój pierwszy raz...

Co mi się najbardziej podoba w pracach innych dziewczyn?... Kwiaty! Wciąż wywołują we mnie nutkę zazdrości, że są piękne i niepowtarzalne. Wczoraj Yvette podpowiedziała mi, że Klaudia na swoim blogu ma kursik na kwiaty. Niezwłocznie "poleciałam" do Klaudii i umieściłam sobie na pasku bocznym link do kursu, by mieć podgląd w każdej chwili, jak tylko będę chciała je robić. Dzisiejszego wieczora spróbowałam swoich sił ;) Przedstawiam zatem pierwszy mój kwiatek z dziurkacza, bowiem nie mam tych wykrojników...


Samo się sobie nie mogę nadziwić- prawda, że ładny?... ;)


Dziękuję za komentarze w poprzednich postach, za miłe słowa, za Waszą obecność :)
Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3161/ Jesień w Ogrodzie Botanicznym...

To jeden z wielu dni, kiedy poranki otulone są gęstą mgłą. Uwielbiam taką jesień; jawi się jako dojrzała, dostojna. Takie dni wzbudzają we m...