poniedziałek, 17 marca 2014

804/ Album, rozdanie i zajaweczka...

Dziś zaprezentuję Wam, moi kochani, filmik albumu, który jak już wiecie będzie rozdaniem. Można się zapisywać TU wyrażając chęć zgarnięcia albumu i... czegoś jeszcze :)


Ale nie tylko o albumie... 
Pokażę parę zdjęć, które zdradzają, nad czym równorzędnie pracowałam


Wykończenie tego wszystkiego zajmie mi niewątpliwie kolejnych parę dni. Ma być jednak wyjątkowy dla wyjątkowej osoby, mojego Anioła na pierwszy dzień wiosny. Może uda mi się jeszcze dorzucić do niego parę uchwyconych ulotnych chwil wiosennych :)
Na koniec pragnę "zapowiedzieć", że wybieram się na pielgrzymkę śladami Jana Pawła II którą organizuje duszpasterz bydgoskiego hospicjum Sue Ryder, a jednocześnie wikariusz z mojej parafii, Sanktuarium Matki Bożej Królowej Męczenników- Golgota II Wieku. Pielgrzymka, jak wspomniałam, śladami J. P. II tzn. Wadowice, Kraków, Kalwaria Zebrzydowska, Zakopane, Częstochowa. Dlaczego wspominam o niej tu, na blogu?... Bo pragnieniem moim jest spotkanie się z Wami w tych miejscach, kto mieszka w pobliżu i będzie dysponował czasem, a jednocześnie, będzie miał takąż samą ochotę na osobiste się zapoznanie i wyściskanie
Pozdrawiam cieplutko i życzę cudownych chwil wynikających z odradzania się natury,
a także duchowych Wielkiego Postu  
Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3119/ Muzeum Uchodźstwa...

  Jest taki budyneczek wciśnięty w zakątek Bydgoszczy, stojący z dala od ruchliwej ulicy, ale cieszący się zainteresowaniem turystów i miesz...