piątek, 15 sierpnia 2014

910/ Duo...

Ekspresowe wyzwanie w Paper Passion to coś dla mnie;
należało wykonać dowolną pracę według palety barw,
a paleta barw to moje klimaty, moje ulubione kolory od niepamiętnych lat ;)
brązy, beże, ecru i ich odcienie...
Udało mi się też tak dobrać odcienie, że elementy wtopiły się w grafikę;
a oddalenia trzeba się dobrze przyjrzeć, by zauważyć,
co jest już elementem na kartce a co jeszcze grafiką :)
Kartka kolorystycznie inspirowana zdjęciem 13arts















http://paperpassionpl.blogspot.com/2014/08/weekendowe-wyzwanie-ekspresowe-nr-3-i.html
http://13artspl.blogspot.ie/2014/08/challenge-21-by-agnieszka-bellaidea-1.html

I takim sposobem stworzyłam duet...

...mam też już pomysł na wykorzystanie trzeciej grafiki


Pozdrawiam i ślę mnóstwo pozytywnej energii
Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...